Noutăți

Soluții GIS

 Firma noastră are o bogată experienţă în dezvoltarea soluţiilor GIS, abordând diferite tipuri de aplicaţii. Implementam de asemenea si o aplicatie numita SIPEX –  independentă, care permite vizualizarea şi editarea datelor care nu sunt obiecte GIS. Printre partenerii noştri se numără Romtelecom şi PETROM. Serviciile pe care le oferim includ pe lînga implementarea propriu-zisa: georeferenţiere de hărţi, digitizare hărţi, dezvoltare Read more about Soluții GIS[…]

Magazinul Virtual

Magazinul Virtual (Webstore) X-ERP oferă tot ceea ce este necesar pentru a putea intra în domeniul vânzărilor pe web.    Informaţiile manipulate pe web sunt importate direct în aplicaţia X-ERP, astfel încât nu sunt necesare operaţiuni suplimentare de compatibilizare şi integrare a datelor.    Componentele magazinului virtual pot fi adaptate designului şi funcţionabilităţii paginii dvs. Read more about Magazinul Virtual[…]

Contabilitate Multidimensională

X-ERP permite utilizatorului să definească dimensiuni. Aceste dimensiuni pot fi validate prin liste sau tabele din baza de date. Nu este nici o problemă dacă nu sunt folosite toate dimensiunile.    Toate dimensiunile permit definirea Ierarhiilor (Arborilor). Aceste nivele de grupare permit reflectarea structurii organizatorice. Oricând se pot efectua modificări în structura Arborilor. Fiecare dimensiune are un Read more about Contabilitate Multidimensională[…]

Analiza Performanței

Analiza Performanţei acoperă dimensiunile de stabilire a costurilor şi de contabilitate. În sistemele tradiţionale, aceste funcţionalităţi se regăsesc în modulele de Rapoarte, Jurnale şi cele care generează înregistrări contabile. Reguli contabile. Înregistrările contabile sunt automat generate pe baza regulilor stabilite. Sunt permise şi înregistrări manuale. Toate înregistrările contabile se pot copia în tabele Excel (Copy-Paste) Read more about Analiza Performanței[…]

Supply Chain Management

Supply Chain Management (SCM) acoperă managementul tuturor activităţilor legate de bunurile materiale incluzând recepţiile, expediţiile, mişcările şi inventarul către client şi organizaţiile sale şi către funizori şi consumatori. Catalog de produse: Defineşte produsele şi serviciile cu lista de componente (Bill of Material) optională şi înlocuitori. Lista de componente (structura) conţine una sau mai multe produse, Read more about Supply Chain Management[…]

Managementul Relațiilor cu Partenerii

 Managementul Relaţiilor cu Partenerii (PRM) leagă partenerii între ei permiţându-le să gestioneze vânzări piramidale, solicitările de servicii, cheltuielile colaterale de distribuţie şi marketing. Vă permite să furnizaţi servicii centralizate. Managementul Relaţiilor într-o reţea de Servere. În esenţă, Managementul Relaţiilor cu Partenerii furnizează funcţionalităţi de Management a Relaţiilor cu Clienţii peste clienţii/companiile administrate de X-ERP. Pentru Read more about Managementul Relațiilor cu Partenerii[…]

Managementul Relațiilor cu Clienții

Managementul Relaţiilor cu Clienţii (CRM) nu este un modul independent, ci o vedere de ansamblu asupra tuturor clienţilor actuali şi potenţiali şi a activităţilor legate de aceştia.    Funcţiile de management a clienţilor sunt parte integrantă a activităţilor economice. În contrast cu tradiţionalele sisteme, CRM nu necesită sincronizarea proceselor pentru asigurarea funcţionalităţii bazei de date, Read more about Managementul Relațiilor cu Clienții[…]

Fluxul de vânzare

    Acoperă activităţile economice pentru crearea unei cotări (stabilire a parametrilor de vânzare) pentru un posibil client sau un client existent, gestionează comenzile, facturile şi chitanţele. Funcţionaliatea este integrată cu Lanţul de aprovizionare-desfacere şi cu Managementul Clienţilor. Cotare. Crează şi tipăreşte cotarea clienţilor în baza unor liste de preţuri generale sau particularizate pentru client. Read more about Fluxul de vânzare[…]

Caracteristici X-ERP

Caracteristici X-ERP Întreprinderile mici şi mijlocii – Proiectat pentru a urmări activităţi economice (fluxuri de lucru), în loc să rezolve problemele departamentelor, deoarece în întreprinderile mici şi mijlocii, un angajat acoperă una sau mai multe activităţi economice. – Organizat să modeleze activităţile economice tipice, spre deosibere de alte sisteme. – Sistem integrat unitar şi complet, în locul unor Read more about Caracteristici X-ERP[…]